Online bestellen

Met onze online bestellen pagina proberen we je zo goed mogelijk te ondersteunen en te informeren over het bestellen via onze online shop op newdayfashion.nl. Heb je een vraag? Of hulp bij het online shoppen nodig? E-mail ons dan op klantenservice@newdayfashion.nl of neem contact met ons op via de contact pagina.

Op de pagina's van onze klantenservice vind je ook veel informatie over o.a. online bestellen, online reserveren, betaalmethoden, ruilen de maatwijzer en de webshop.

Alles over online bestellen bij New Day Fashion


Verzendkosten bij New Day Fashion

De verzendkosten zijn €4,95.- per bestelling.

Bij bestellingen boven de €75.- is het verzenden gratis!

Gratis levering bij bestellingen vanaf €50.- voor lokale klanten in o.a. de volgende plaatsten Wierden, Hoge Hexel, Enter, Vriezenveen, Aadorp en Almelo.


Online bestellen stap voor stap

Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig. Kies via de navigatie voor 'Dames' voor de damescollecties, 'Heren' voor de herencollecties of kies 'Nieuw binnen' voor de nieuwste artikelen in de webshop of kijk in de 'SALE' voor de afgeprijsde items en speciale aanbiedingen.

Klik in de lijstpagina's op het artikel van je keuze en je klikt door naar de productpagina waar je alle productdetails ziet staan.

Op de productpagina kies je de juiste kleur, maat en het aantal. En klik je vervolgens op de knop ‘Aan winkelwagen toevoegen’. Nu zit het artikel in je winkelwagen en kan je verder winkelen en meer artikelen in je winkelwagen te plaatsten of kiezen om het artikel te gaan bestellen.

Als je bestelling compleet is klik je in de winkelwagen op de groene button ‘Afrekenen’ en volgt de stappen in het betalingsproces.

Het betalingsproces
Stap 1: Informatie
Stap 2: Verzending
Stap 3: Betalen


Hoe meld ik me aan/maak ik een account aan?

Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven je aanmelden. Indien je nieuw in onze shop bent, kun je ervoor kiezen een account aan te maken(rechtsboven). Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. Tijdens het afrekenproces kun je dan enkel de benodigde gegevens aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar je kunnen mailen.


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden verschillende betaalmethodes in onze online shop aan. Betaal eenvoudig en veilig via je eigen bank met iDEAL. Verder accepteren wij de creditcard betalingen via Visa, Mastercard, American Express en Maestro. En de (mobiele) online betaaldiensten zoals o.a. Shop Pay, Apple Pay, Google Pay en PayPal.


Ik heb een kortingscode, hoe werkt dit?

Bij het verlaten van de winkelwagen na klikken op de groene button 'Afrekenen' in het bestelproces kun je een kortingscode invullen bij het besteloverzicht.

Op een desktop computer zie je de kortingscode invul optie aan de rechterkant staan. Bij het winkelen op je mobiel klik je op 'Besteloverzicht weergeven' om daar de kortingscode in te vullen in het veld voor 'Kortingscode'.

In het veld voor de 'Kortingscode'  type je de kortingscodecode. Klik vervolgens op 'Toepassen'. Je ziet hier direct of de kortingscode is toegepast. Wordt de code niet goedgekeurd? Wellicht is de code niet geldig of al een keer eerder gebruikt.

Vragen over je kortingscode? Neem gerust contact met ons op.


Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw e-mail. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, een bestelling kan worden geannuleerd. Stuur hiervoor een mail naar webshop@newdayfashion.nl


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als de bestelling klaar is voor verzending ontvang je een e-mail 'Je bestelling is onderweg'. Via deze email kan je de verzending volgen om de bezorgingsstatus te zien. Klik in de e-mail op de oranje button 'Je bestelling bekijken' en je gaat naar webpagina met informatie over je bestelling.

Op deze pagina zie je 'Track & trace-code:' staan met daaronder code van je pakket. Klik op de track & trace code en je gaat naar de PostNL Track & Trace pagina waar je de status en eventueel het verwachte leveringsmoment van je pakket kan bekijken.

Lokale bestellingen brengen wij bij u thuis binnen 1 tot 3 dagen.


Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Ja. Je kan je bestelling ook afhalen in onze winkel in Wierden. Tijdens het betalingsproces kies je bij 'Bezorgmethode' voor 'Ophalen' en selecteer je bij 'Afhaallocaties' de winkel waar je het gereserveerde artikel wilt ophalen. Meer informatie? Lees dan: Online reserveren (Click & Collect) in de klantenservice.