Klantenservice

Met onze klantenservice pagina's proberen we je zo goed mogelijk te ondersteunen en te informeren over de New Day Fashion winkel in Wierden en onze online shop op newdayfashion.nl. Heb je een vraag? Of hulp bij het online shoppen nodig? Neem contact met ons op via de contact pagina.

Onze klantenservice onderwerpen


Online bestellen stap voor stap

Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig. Kies via de navigatie voor 'Dames' voor de damescollecties, 'Heren' voor de herencollecties of kies 'Nieuw binnen' voor de nieuwste artikelen in de webshop of kijk in de 'SALE' voor de afgeprijsde items en speciale aanbiedingen.

Klik in de lijstpagina's op het artikel van je keuze en je klikt door naar de productpagina waar je alle productdetails ziet staan.

Op de productpagina kies je de juiste kleur, maat en het aantal. En klik je vervolgens op de knop ‘Aan winkelwagen toevoegen’. Nu zit het artikel in je winkelwagen en kan je verder winkelen en meer artikelen in je winkelwagen plaatsen of ervoor kiezen om het artikel te bestellen.

Als je bestelling compleet is klik je in de winkelwagen op de groene button ‘Afrekenen’ en volg je de stappen in het betalingsproces.

Het betalingsproces
Stap 1: Informatie
Stap 2: Verzending
Stap 3: Betalen

Alles over online bestellen »

Online reserveren (Click & Collect)

Naast het online bestellen kan je ook artikelen reserveren en ophalen bij New Day Fashion in Wierden.

Click & Collect - Reserveer via een webshop bestelling
Bestel in onze webshop het artikel dat je wilt gaan reserveren. Als je bestelling compleet is klik je in de winkelwagen op de groene button ‘Afrekenen’ en volg je de stappen in het betalingsproces.

Tijdens het betalingsproces kies je bij 'Bezorgmethode' voor 'Ophalen' en selecteer je bij 'Afhaallocaties' de winkel waar je het gereserveerde artikel wilt ophalen. Wil je liever in de winkel betalen vul dan bij het kortingscode veld: 'RESERVEREN' in. Vervolg nu de stappen van het betalingsproces en het artikel is gereserveerd! Je reservering en de ophaaldatum worden per e-mail bevestigd.

Click & Collect - Reserveer via WhatsApp, telefoon of e-mail
Stuur de productgegevens naar ons door (maat, kleur, artikelnummer) en geef aan in welke plaats je het artikel wilt gaan ophalen. Wij zorgen dan dat het artikel voor je klaar staat in de winkel. Je reservering en de ophaaldatum worden per e-mail bevestigd.

Let op: het artikelnummer staat op de productpagina's onder de prijs vermeld.


Betaalmethoden

Wij bieden verschillende betaalmethodes in onze online shop aan. Betaal eenvoudig en veilig via je eigen bank met iDEAL. Verder accepteren wij de creditcard betalingen via Visa, Mastercard, American Express en Maestro. En de (mobiele) online betaaldiensten zoals o.a. Shop Pay, Apple Pay, Google Pay en PayPal


Verzendkosten

De verzendkosten in Nederland zijn €4,95.- per bestelling.

Bij bestellingen boven de €75.- in Nederland is het verzenden gratis!

Gratis levering bij bestellingen vanaf €50.- voor lokale klanten in o.a. de volgende plaatsten Wierden, Hoge Hexel, Enter, Vriezenveen en Aadorp.

Verzendkosten buitenland

De verzendkosten buitenland vanaf €12,95.- per bestelling.


Verzendtijden

Wij streven er naar om de bestellingen binnen 24 uur aan de verzender (PostNL) aan te bieden. Zodat je bestelling binnen 1 a 2 werkdagen wordt bezorgd.

Bij drukte of als er een item uit een andere filiaal wordt verzonden is de levertijd 1 tot 4 werkdagen.

Als de bestelling klaar is voor verzending ontvang je een e-mail 'Je bestelling is onderweg'. Via deze email kan je de verzending volgen om de bezorgingsstatus te zien. Klik in de e-mail op de oranje button 'Je bestelling bekijken' en je gaat naar webpagina met informatie over je bestelling.

Op deze pagina zie je 'Track & trace-code:' staan met daaronder code van je pakket. Klik op de track & trace code en je gaat naar de PostNL Track & Trace pagina waar je de status en eventueel het verwachte leveringsmoment van je pakket kan bekijken.

Lokale bestellingen brengen wij bij u thuis binnen 1 tot 3 dagen.


Ruilen & retourneren

Indien je goederen retour wilt sturen, dan vragen wij je deze te verpakken in de - indien redelijkerwijs mogelijk - oorspronkelijke verpakking die goed wordt afgesloten samen met de retourbon. Je kunt jouw retourzending vervolgens op eigen kosten naar ons terug sturen. Door het pakketje bijvoorbeeld afleveren bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt.

Onze retourtermijn is 14 dagen
Als je een aankoop via onze webshop (koop op afstand) hebt gedaan, geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Als je spijt krijgt van je online aankoop kun je die binnen 14 dagen retourneren.

Terug brengen naar de winkel is natuurlijk altijd gratis.

Retouradres
New Day Fashion
Stationsstraat 12
7641 BW Wierden

Ruilen en retourneren »

Maatwijzer en maatadvies

Weet je niet welke maat je hebt? Gebruik dan onze maatwijzer. Bekijk de maatwijzer dames en de maatwijzer heren. Let op! Onze maattabellen zijn slechts een richtlijn. Als je vragen hebt over je maat dan is er ook online maatadvies tussen 10:00 uur en 16:00 uur bel of WhatsApp: 06-39296333. Geef wel altijd het artikelnummer door voor online maatadvies.

Maatwijzer »

Veelgestelde vragen (FAQ)

Bekijk een aantal van eerder gestelde vragen op onze veelgestelde vragen pagina. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met New Day Fashion.

Veelgestelde vragen (FAQ) »

Contact opnemen

Wij staan voor je klaar en horen graag van je. Neem gerust contact met ons op per telefoon, WhatsApp of e-mail.

Contact »